4 Eylül 2013 Çarşamba

Sen iyisi mi öyle "nasılsın, merak ettim" gibisinden saçmalıklarla dönme bana. Efendi efendi çek git. Çünkü etrafa baktığımda terkettiği sevgilisinin halini hatrını sormak babında unutulmamak adına "naber, nasılsınlar" saçan kişileri görüyorum.Sen onlardan olma, güzel geldin, güzel git. Hani şimdi "umrumda değilsin" tavrı da sergileyebilirim ama sana umrumda değilsin demek haddime değil, seviyorum seni nihayetinde. Efendiliğimi bozamam ben, benim için "çok küfrediyor" diyorlar sonra. Ama ne yaparsan yap o bahsini ettiğim kişilerden olma, kaliteli insansın sen, gitmeyi bildin susmayı da bil. "Seni tanımak güzeldi" filan demiştin, küfredicektim ama aklıma saçların geldi. Ellerin geldi, gözlerinin içindeki yıldız tanecikleri geldi. Neyse, aklıma kalbin geldi, sevdiğim şeyleri kırmak istemem ben. O yüzden lütfen..Efendi efendi yürü git.Küfür ettirme insana...

Kuzey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder